Deel dit bericht

Vier finalisten Rotterdams Communicatie Talent Award 2017

Vier finalisten Rotterdams Communicatie Talent Award 2017

Vier kandidaten zijn genomineerd voor de finale van de Rotterdams Communicatie Talent Award 2017 – Make it Happen! –de talentprijs van PCR. Op 25 september presenteren de kandidaten zichzelf en vindt de uitreiking plaats.

De jury heeft de volgende kandidaten (in alfabetische volgorde) genomineerd:

Natascha Hokke, Communicatieboswachter bij Natuurmonumenten voor Midden Delfland onder de rook van Rotterdam en de Nieuwkoopse Plassen
natascha-hokke1Natascha is een echte Rotterdamse doortastende, jonge, talentvolle communicatieprofessional. In 2012 studeerde ze af aan de Hogeschool Rotterdam. Bijzonder aan Natascha is haar betrokkenheid en daadkracht. Al jong is zij aan de slag gegaan als vrijwilliger bij (Rotterdamse) goede doelen om zo bij te dragen aan een doel waar haar hart lag en om relevante ervaring op te doen en haar netwerk uit te breiden. Bij Natuurmonumenten heeft ze diverse functies vervuld. Nu is ze ‘boswachter’ communicatie en beleven voor Midden Delfland en de Nieuwkoopse Plassen. Tussen de voornamelijk mannelijke collega’s weet zij zich inmiddels uitstekend staande te houden en mee te praten over het gedrag van de baardmannetjes, roerdompen en de purperreiger. Haar ‘donkergroene’ kennis combineert ze met het Rotterdamse stadsleven wat haar uitermate geschikt maakt voor het project waar ze nu aan werkt: gebiedsmarketing voor Rotterdams Platteland / Midden-Delfland.

Danny Kaan, junior online marketeer bij Albert Heijn / Ahold

danny-kaan1

Danny heeft zich tijdens zijn studie communicatie aan Hogeschool Inholland bewezen als een gedreven professional. Hij is het prototype van een student die je graag ziet. Praktijkgericht, strategisch en gedreven zijn een aantal woorden die hem kenmerken. Danny kan gezien worden als het prototype van een generatie jonge mensen die zich enerzijds thuis voelen in de nieuwe media en daar zeer goed en creatief mee om kunnen gaan, en anderzijds een sterk strategisch inzicht hebben. Dit is precies wat wij met onze dubbele focus van strategie en creativiteit bij de opleiding communicatie van Inholland willen bereiken.

Nick Kiran, Innovator en ondernemer gespecialiseerd in creatieve marketing.

nickkiran_home_3_2x1

Nick Kiran studeerde Communicatie aan de Hogeschool Rotterdam en studeert momenteel aan de Universiteit van Tilburg (Communicatie en Informatiewetenschappen, mastertrack Cognitive Science and Artificial Intelligence). Hij is ondernemend, deskundig en altijd balancerend op het snijvlak van wat er nu mogelijk is en morgen beschikbaar komt. Deze kennis verwerft hij zelf en houdt hij bij in zijn vrije tijd door de podcasts De Wereld Van Morgen (Apple Podcast, top 3 + BNR Expert Netwerk) en Launchtime (i.s.m. CIC Rotterdam / VentureCafé) te produceren en uit te geven. Daarnaast werkt hij een dag per week bij technologiebedrijf Tweetonig BV, waar hij internationaal PR-succes behaalde met het project Tryst Energy.

Talitha Nöllen-de Haas, eigenaar van Hippr, bureau voor PR en marketing gespecialiseerd in influencer marketing.

talitha-nollenTalitha is 29 jaar, geboren en getogen in Rotterdam. Ze heeft media en entertainment management gestudeerd en daarna aan de Universiteit van Tilburg een premaster communicatie en informatiewetenschappen behaald. Via haar functie als sales en accountmanager bij de Van Nelle fabriek, groeide ze op haar 25e door naar de functie van Marketing & Communications manager van het NHOW hotel in Rotterdam. Daar zette ze als eindverantwoordelijke voor marketing en pr het hotel in twee jaar tijd in binnen- en buitenland op de kaart. Sinds eind 2016 is Hippr een feit. Ze heeft de communicatiemarkt goed aangevoeld en zag dat er behoefte was aan een nieuw type bureau: gespecialiseerd in influencer marketing. Het bureau werkt op het snijvlak van marketing en communicatie. Naast haar eigen bureau zet Thalita zich in voor jonge ondernemers en de LHBT community in Rotterdam.

Uitreiking
Op 25 september 2017 maken wij bekend wie zich Rotterdams Communicatietalent 2017 mag noemen! Reserveer nu; het aantal stoelen is beperkt, dus wees er snel bij. De ervaring leert dat deze avond populair is! Aanmelden voor de prijsuitreiking kan hier: https://www.pcr.nl/events/rotterdams-communicatietalent-2017-makeithappen/

Prijs
Het Rotterdams Communicatietalent 2017 krijgt van sponsor Van der Hilst afhankelijk van je opleidingsbehoefte een B-communicatie-opleiding (t.w.v. € 3.695) of Training Adviesvaardigheden (t.w.v. € 1.495). Bovendien krijgt de winnaar en een gratis jaarlidmaatschap van PCR (t.w.v. € 200). Wie de winnaar nomineert krijgt ook een prijs, namelijk een jaar lang gratis het Vakblad Communicatie (t.w.v. 189 ex BTW)!

Sponsoren
De prijs voor het Rotterdams Communicatie Talent 2017 wordt mede mogelijk gemaakt dankzij onze sponsoren: Van der Hilst en gemeente Rotterdam. Met een kunstacademie, wetenschappelijke opleidingen en diverse HBO- en MBO-opleidingen in de stad levert Rotterdam jaarlijks tal van communicatietalenten af. Daarom: Rotterdams Communicatie Talent 2017; Make it Happen!