Deel dit bericht

Zomerborrel met city marketing

Hoe slimme city marketing het imago van Rotterdam kantelde

“Tegen de impact van (inter)nationale media op het imago van de stad Rotterdam kan geen campagne op”, zegt Kim Heinen, international press officer bij Rotterdam Partners en sleutelspeler in van de meest succesvolle city marketing cases ooit.

Het was Kim die de afgelopen jaren The New York Times, The Financial Times en The Guardian herhaaldelijk naar Rotterdam wist te halen. In samenwerking met partners en stakeholders zoals de gemeente, musea, hotels en het Rotterdamse bedrijfsleven speurt zij naar breaking news om daar vervolgens de internationale pers voor te interesseren. En met succes. “We zijn er de afgelopen jaren echt in geslaagd om het imago van de stad Rotterdam te kantelen met behulp van dit soort media aandacht. Ik heb dan ook de allerleukste baan van Rotterdam!”

Meld je hier aan

Tips en tricks

Op maandagavond 25 juni, op de jaarlijkse zomerborrel van PCR, vertelt Kim ons over haar werk, over Rotterdam Partners, de successen en de do’s and don’ts bij city marketing en het omgaan met de internationale pers. Zij zal volop ruimte bieden voor interactie met de aanwezigen zodat iedereen niet alleen naar huis gaat met een enthousiast verhaal, maar ook met concrete tips en tricks over hoe je dit kunt toepassen in je eigen werkomgeving.

DakAkker van het Schieblock

De zomerborrel vindt plaats op één van Rotterdams beroemde daken, Op het Dak, de bistro op het dak van het Schieblock. Op het Dak opent haar deuren op 25 juni speciaal voor PCR. Vanuit het restaurant kijk je op de DakAkker- het eerste oogstbare dak van de Randstad, met een weids uitzicht over een mooi stuk Rotterdam. Kortom, de ideale plek voor onze zomerborrel.

Let op: in tegenstelling tot ‘normaal’ begint de borrel op 25 juni om 19.00 uur.

19.00 – 19.30     Inloop en hapje eten
19.30 – 20.15     Start presentatie Kim Heinen
20.15 – 21.30     Borrel

Wij zien je graag op maandag 25 mei op de PCR-zomerborrel!

Meld je hier aan